Geuren Alchemie, Lakenhalstraat 20, 1335 XK Almere Nederland

+31-6-29576268 (ma-vr 09:00-17:00 (CET))
info@geurenalchemie.nl

Algemene vragen

Hoe worden de oliën geleverd?

De 5ml en 10ml oliën worden geleverd in Miron glas (meer informatie over dit bijzondere glas kunt u vinden onder: “Wat is Miron glas?” op de Veel gestelde vragen pagina) en zijn standaard voorzien van een luxe pipet. De oliën worden in een katoenen zakje verpakt (meerdere bij elkaar indien meerdere besteld) en voorzien van de specifieke zegel(s) (meer informatie over zegels kunt u vinden onder: “Wat is de Zegel die de olie vergezeld?” op de Veel gestelde vragen pagina).

Wanneer een bestelling één of meerdere oliën bevat die cadeau worden gedaan, vermeld dit dan tijdens het bestelproces in de opmerkingen.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Raadpleeg “Waar is mijn bestelling?” op de speciale Veel gestelde vragen pagina.

Wat is de levertijd van een item dat niet op voorraad is?

Producten die niet op voorraad zijn, zijn vaak al besteld en onderweg naar Geuren Alchemie. In dat geval praten we in de meeste gevallen over een aantal dagen (week of minder wanneer de douane de zending snel vrijgeeft) extra levertijd. Op het moment met de huidige wereld situatie kan de levertijd in uiterste gevallen helaas oplopen tot 6-7 weken.

U kunt altijd contact met ons opnemen via telefoon of e-mail voor meer informatie.

Hoe kan ik een item terugsturen?

Procedure voor het retourneren van een gehele bestelling of individuele items is beschreven op de pagina: Retourbeleid.

Ik heb een vraag die niet in de lijst staat.

Bezoek onze speciale “Veel gestelde vragen” pagina, stuur ons een bericht met uw vraag via het contact formulier of bel ons!

Geuren Alchemie hecht veel waarde aan een goede service. Onze klantenservice is per e-mail en telefoon bereikbaar. Wij streven ernaar om alle e-mails die tijdens werktijden worden verstuurd binnen 24 uur te beantwoorden.